dagen idag

Igår hände inget särskilt med Sammy så därav inget inlägg. Var endast ute och gav honom hans vitamin-kex. Hjälpte stallkompisen att flytta sin häst till betet bredvid Sammy och detta var det enda hästrelaterade som hände då.
Annars har jag investerat lite tid i att städa. Min absoluta hat-syssla och dom som känner mig lite närmare vet att jag inte håller på med städning så där överdrivet mycket, tyvärr. Men nu är det någorlunda rent och även disken är gjort, hör och häpna! Jag har även lagat mat nu några gånger så det finns lite olika matlådor i frysen.
Idag kommer pappa och Uschi hit och hälsa på så vi får se vad vi gör. Sedan kommer Jens kl 15 för att verka Sammy och då tänkte jag passa på att rida lite i paddocken. Det enda som är helt spikat idag då jag inte vet när pappa kommer och hur länge.
I morgon blir det några timmar jobb och sen Varberg Summer Horse Show, kanske... Har inte sett Caliban's namn i startlistorna så vet inte om han kommer till start.
Nu ska jag hoppa in i duschen.
Kram
så fail så det vissla om det
 
 
 
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0