Mål HT-15 och VT-16

Nu är det ändå dags att skriva upp lite mål för Sammy och mig. Mallen lånar jag från min kompis www.myranmagnusson.se.
Totalt drömmål- hoppning 140cm
                          dressyr MSV B
                          fälttävlan 2*
 
Drömmål om 1 år- hoppning 120cm
                             dressyr LA
                             fälttävlan H100
 
Realistisk prestationsmål- hoppning 110cm
                                         dressyr LB
                                         fälttävlan H90
 
Delmål- hoppa minst 1 gång 100cm felfritt innan vi går upp i 110cm, helst 2 gånger där det även ska kännas                  bra när det gäller flyt och ridning
             rida LC på godkända procent (60%) innan vi rider LB igen
             får rutin i H90
Alla delmål gäller för officiella tävlingar, alltså från lokal nivå och uppåt. P&J's och P&R's/ Clear Round's är endast träning.
Då jag kommer träna och tävla i alla grenar blir det svårt att komma upp i svårklass i någon av grenarna. Dessutom kostar det rätt mycket så pengarna kommer sätta stopp nån gång. Man vet dock aldrig vad som händer ut med vägen.
 
 
Kommentarer
Robex Lundgren

fint

Svar: Tack :)
Madeleine

måndag 27 juli kl. 09.05
http://ghgumman.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0