snart är vilan över

Bara 2 dagar kvar innan jag hoppar upp på Sammys rygg igen.
Men först bjuder måndagen på lite jobb- det är tårta på torget i Borås idag då Borås fyller år. Jag och min jobbarkompis Therese är med och delar ut gratis tårta, så kom och hugg i. :D
Efteråt ska jag titta till Sammy på betet (han går på Viared nu) och sen hem igen.
I morgon har jag inget planerat och på onsdag morgon ska jag till U-hamn och hämta lite hö som jag ska ha in transportern när jag är iväg med Sammy. Och SEN ska jag rida! Jag längtar som sjutton kan jag ju säga.
Jag har redan en preliminär planering för dom först 2½ veckor.
Denna veckan blir det så här:
mån- vila
tis- vila
ons- ut (skritt och trav)
tors- ut (alla gångarter)
fre- vila
lör- ut (alla gångarter)
sön- ut (alla gångarter)
Jag får se vad det finns för vägar runt betet, i värsta fall får jag åka nånstans med honom för att rida eller variera iaf.
Nu väntar jag även på dom 2 sista bootsen till Sammy som bör komma när som.
Sammy fick massage i fredags och efteråt tog vi en liten promenad och provade joggingskorna för första gången.
 
Hörs
/Maddel
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0