vila

Sammy är släppt på bete och vilar även helt från ridning just nu. Det passar perfekt då jag har mycket att göra på jobbet. Tanken är att börja rida igen den 1/7.
Han går även barfota igen och jag kommer köpa boots till honom. Valet föll på Equine Fusion All Terrain. Dom är rätt dyra men jag hoppas på bra hållbarhet.
Det kommer då var tyst här på bloggen tills vi sätter igång igen.
Jag har äve en ny design på gång. En tjej i stallet är jätteduktig med detta och hon gör den åt mig. :)
Sammy i sommar-outfiten. Här provade jag den bara på honom, han går inte med det än.
 
Just ja, jag gjorde även min tatuering, äntligen.
Flammorna är rätt bleka så dom kommer jag fylla i mer och mer orange och inte gul.
 
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0