kort kvällsinlägg

Klockan är 22.35 och jag är fortfarande vaken. Detta kan dock bero på att jag sov nästan 3 timmar när jag kom hem. ;)
Sammy fick lösgaloppera i paddocken både igår och idag och han var pigg och glad.
I morgon är det dags för Frasse-clinic i Ulricehamn så det ska bli kul. 
Myran red ju Sammy i tisdags och hon tog honom faktiskt när hon tränade för Frasse. Det blev en träning med mycket lösgörande har jag hört och han hade skött sig fint.
Efter onsdagens hoppträning är jag verkligen på g och vill träna ännu mer för att sen rida grymma rundor efter sommaren när det blir hopptävlingar igen.
Jaja, något svammligt inlägg så här dags så nu ska jag uppsöka sängen och inte somna i soffan som jag vanligtvis gör på fredagar, och lördagar med för den delen.
 
God natt
/Maddel
 
Hoppas på att kunna bomba med lite bilder från clinicen, en kompis skulle visst var där och fota. :)
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0