bushäst

I måndags var Sammy lite busig (och uttråkad). Alla hästar kom in i stallet inför kvällens lektion så även Sammy. Lena fixade på tappskon på honom (Tack så mycket! Igen). Efteråt släppte jag ut honom igen och tänkte inte mer på det. Igår när jag kom till stallet berättade Lena att hela flocken var lös efter att dom hade släppt ut. Jag vet att alla grindar var stängda ner jag släppte Sammy men då han var ensam hade han vart och pillat på grindarna och öppnat dessa.
Han har gjort så innan men då var han 1 år och gick själv. Nu var han visserligen också själv i några timmar men kunde han inte ha sysselsatt sig med att äta (det finns ju flera höhäckar att välja mellan) eller pilla med halmen i ligghallen? Skitunge...
Igår hoppade Myran med honom och det gick jättebra. Mer om det kan ni läsa på hennes egen blogg www.myranmagnusson.se.
Nu ska jag fodra lite hästar och mocka.
Ha det
lite körning blev det i måndags

Sammy var heeeeelt slut efter hoppningen igår. 😉

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0