Sammy- not for sale

Igår morse när jag vaknade hade jag fått ett meddelande som både förvånade och glädjade mig. Det var av någon som tävlar rätt högt och denna person frågade mig om Sammy var till salu!
Att få denna fråga trodde jag aldrig skulle hända mig med tanke på hur lite vi har gjort och tävlat. Men ändå är det en bekräftelse till mig att jag har gjort nånting rätt iaf och att jag faktiskt har en bra häst.
Jag är mycket väl medveten om att jag inte rider tillräckligt bra (och inte har dom resurser heller för den delen) så att Sammy kommer till sin fulla rätt. MEN för honom spelar det ingen roll om han tävlar 130cm med mig (ja, det är mitt mål) eller 150cm med någon annan. Målen jag har med honom har ingen tidsfrist så om jag når dom om 5 år eller om 10 år kvittar, jag har inte bråttom.
Med detta sagt kommer jag förmodligen aldrig att sälja honom. Min förhoppning är att jag inte hamnar i den sitsen att jag är tvungen att sälja heller.
Min stjärna, 120cm och han tar inte ens i...
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0