Äntligen på gång igen

Då var Sammy och jag igång igen. I fredags var hovslagaren ute för att fixa fötterna på honom- det blev en sko på hoven med sprickan och verkning på den andra fram. Bak gjorde han ingenting då han inte tyckte det behövdes.
I lördags tog jag en promenad så Sammy kunde "gå in" skon lite och igår red jag ut en sväng med Bettan. Det blev till 99% skritt och endast några meter trav för att känna lite på honom. Han var lite knackig dom första meterna men det släppte direkt och sedan kändes han som vanligt.
Idag blev det en tur  där vi joggade lite i alla gångarter och Sammy var pigg och glad, det kom tom lite bus i form av att hoppa över vattenpölar inkl byte. ;)
I morgon blir det samma upplägg som idag och på onsdag får han stå.
 
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0