bläh

Och då blev man sjuk, bläh på den!
Mådde jättekonstig på jobbet idag med tungt huvud så jag pratade jätteilla och sedan fick jag ont i huvudet och blev jättetrött. Till slut spydde jag även så då var det bara att åka hem. Har sovit typ 3 timmar nu men mår fortfarande konstig. Det är bara att vila upp sig så man är frisk sen när jag ska till Tyskland.
Träningen blev inställd då. Rätt surt då dom hade byggt en såååå fin bana på Tosseryd som jag var jättesugen på att få hoppa runt på. Med kombination och trippelbar och linjer och, ja, allt. Men men, det kommer fler tillfällen.
Som tröst har jag anmält mig till en träning för Eamon Hickey! Hoppas bara jag kommer med. :)
Nu är det softa framför en serie som gäller.
Ha det
/Maddel
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0