smakråd

Jag vill skicka iväg ett collage på Sammy (och mig) och låta göra ett pussel av det. Tanken är 2000 delar men jag vet inte riktigt hur jag vill sätta ihop collaget. Därför tänkte jag att ni kanske kan hjälpa mig lite.
Jag har bakgrunden och det blir denna då.
Bilderna som ska ingå i collaget är dessa:
Sista bilden skulle jag gärna har bort-retuscherat tränset på samt trollat dit en pannlugg.
Sedan vill jag tar ett helkropps-kort på honom och ha med det också.
Nu till frågan: ska man ta bort hela bakgrunden så att man bara har själva motivet kvar eller "klippa ut" stort runt om, antingen fyrkanter eller ovaler/cirklar? 
Jag har svårt att bestämma mig så vad tycker ni? Nu hoppas jag på många svar!
 
/Maddel
 
 
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0