Välkommen 2016

Då har det nya året börjat och jag hoppas framför allt att Sammy och jag snart är tillbaka på tävlingsbanorna. Jag räknar dock med minst 2-3 månader till innan vi kan börja träna på allvar igen.
Året firades in hos Myran och David. Vi hade trevligt med god mat och lite kortspel för att efter 12-slaget titta på en film ihop. Lagom festande för mig iaf. ;)
Idag blev det en mysig barbacka-tur på Sammy. Jag har dubbat hans boots nu så det är 15 dubbar i varje- halkrisken är lika med noll. Det var blankis på vägarna och plusgrader ledde till att det låg vatten på dessutom, vi halkade inte en enda gång. Inte ens när han hoppade till för nånting nån gång. Riktigt bra betyg!
Resten av dagen är det chill-mode som gäller och sedan är jag på g att tar tag i 2016 med nya mål.
Ha det gott så länge
/Maddel
dubbarna
Sammy går med boots även i hagen just nu
från dagens skritt-runda
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0