Fullspäckad schema v 34

I fredags var det dags för andra lektionen för TTTR.
Nu var det dags för målsättning och personliga samtal.
Gruppmålet är att alla tar märke 3. Jag har redan klarat teorin och har även anmält mig till ett märkes-läger så det blir av snart. Tänkte försöka ta märke 4 samtidigt.
Personliga mål jag har:
- rida LA på 60% eller högre
- då jag är riktigt dåligt på att pricka bommar/låga hinder har jag 2 mål i markarbete och dessa är att pricka en bom på marken 8 av 10 gånger samt att kunda rida mellan 4-8 galoppsprång på 21 m
- hoppa bana på 1m-1.10m (har visserligen gjort detta redan med Sammy men det är 1 år sedan snart)
Nu ska det bli spännande vilken häst/vilka hästar jag får. Jag har väl mina aningar men då vi kommer ha hästbytarlektion till att börja med vet man inte vad som händer.
 
Nästa vecka har jag fullt upp varje dag:
måndag- stallnisse från ca 15.30 till 18.30
tisdag- jag har 2 grupper så bör var i stallet 15.30
onsdag- ridlektion kl 18
torsdag- uteritt med 16.45-gruppen
fredag- h&p 16-18 och direkt efteråt ridlektion
 
På lördag och söndag är jag i GBG på EM, vart annars. Jag jobbar dock och kommer stå på framhoppningen. Det ska bli väldigt kul!
Nu tänker jag titta på hoppningen i Strzegom, Polen där våra duktiga svenskar har medaljchans både i lag och individuellt. Heja heja
 
Avslutar igen med några bilder
 
red Boromir upp till betet igen igår
 
I torsdags hämtade jag mina kläder inför EM, det var hur mycket som helst!
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0