bra uppladdning

Idag blev det ett litet trimpass med Sammy i paddocken. Började med att skritta ut ca 15 min i skogen där jag gjorde 20 övergångar från skritt till halt. Väl i paddocken började jag med trav-skritt direkt där jag även la upp stigbyglarna efter dom första 10 övergångar.
Red sedan 10 övergånger i varje varv från galopp till skritt, även dessa utan stigbyglar. Sammy kändes väldigt fin och var med mig hela tiden. Några avbrott från galopp blev inte fullt så bra, alla i höger-varv som är vårat svårare varv.
Avslutade med att skritta av på asfalt på långa tyglar. I morgon blir det träning för Peter och jag hoppas verkligen att det syns att jag har tränat. Det känns mycket lättare för mig iaf och även traven kändes väldigt bra, jag travade inte i undertempo idag iaf.
Efteråt red jag ut med Ophelia och även Pernilla och Prinsen var med.
Nu är det snart dags att sova, jobbar ju några timmar i morgon och även på fredag.
Ha det
/Maddel
 
Äpplen är gott, nom nom...
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0