dagens

Idag red vi alla 3 hästar hem till Carol då hon har några hagar som inte har betats än i år. Vädigt skönt så nu bör hästarna klara sig resten av sommaren.
Hela turen tog 1h och 15min och det blev 7,8 km.
Tänkte även göra en liten sammanställning av min första månad med Sammy. Jag har ju loggad nästan alla pass med Equilab, tror det fattas 3 eller 4 träningar/pass.
Det blev 27 loggade pass, 182,4 km och 32 timmar. Då har jag mest skrittat och trav och galopp blev det väl ungefär lika mycket av. Tyvärr går det inte att se hur länge/långt jag har ridit i respektive gångart. Då får jag skriva upp och räkna ut för hand. 😅
När jag har ridit i paddocken har det sammanlagt blivit 52 min vänster- och 51 min högersvängar, uppdelat i 20/22 min i skritt, 17/17 min i trav och 15/12 min i galopp. Inte så tokig. 
Överhuvudlag har dom flesta pass känts väldigt bra, självklart har jag haft mindre bra pass med men det var inte så många.
Nu blir det lite större fokus på dressyren resten av veckan men jag kommer skritta fram och av i skogen där vi har en riktigt fin slinga så Sammy inte blir uttråkat.
 
Sammy i vinterskrud vintern 2015/16? lite osäker på när My Magnusson tog kortet, kan ha va
 
Ha det
/Maddel
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0