fotoshoot

... och lite bus i hagen.
Idag kom min kompis Tina ut till stallet för att fota mig och Sammy. Dagen till ära knoppade jag honom och lindade. Tog det champagne-färgade setet då jag tycker han blir snyggast i det. Sen blev det bara 6 knoppar då hans man är vältrimmat nu och inte det minsta tjock. 🤣
Vi red dressyr i paddocken med lite skänkelvikningar, förvänd galopp och tempoväxlingar i galopp. Innan vi avslutade red jag några varv i hagen (frågade stallägaren såklart innan) och Sammy blev lite uppspeld när jag vände upp en gång att han tom bockade några gånger! Detta händer verkligen inte ofta och jag fick mig ett gott skratt. Tyvärr har det nog inte fastnat på kort dock.
Nu väntar jag med spänning på korten och hoppas bara att jag inte ser allt för muppig ut. 😉
I morgon ska vi hopp-träna för Eva Olausson och det ska bli spännande och rolig. Här kommer en annan kompis och tittar så det blir lite film också, jippie.
Efteråt ska jag till Myran och var lite hundvakt då dom ska iväg.
 
Kort från jan 2017... Sicken raggsocka, vi hade varit på banvallen och galopperad i djupsnön, mycket skoj och mycket jobbig.
 
Vi hörs i morgon
/Maddel
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0