gårdagen

Igår red jag ut med Ophelia och Prinsen var också med. Vi red till sjön men en annan väg för att se om det gick att komma intill. Det gick men marken är lite lurig då den ge vika utan förvarning på vissa ställen. Det blev en tur på 9 km iaf med en del galopp på vägen tillbaka.
Sammy fick dressyra lite och jag red med inspänningar för att göra det lite lättare för mig. Tänkte göra det nu några veckor när jag ska rida dressyr.
Idag tar jag ´ledig´ från stallet helt och hållet. Både Sammy och Pheli får vila och även jag. Träningsvärk lite varstans i kroppen och diverse skavsår, främst på knäna.
Veckans (preliminära) planering:
måndag- vila
tisdag- dressyr
onsdag- p&j i Kungsbacka ? annars uteritt, har inte riktigt bestämd mig än dressyr och fotoshoot
torsdag- hoppträning
fredag- uteritt
lördag- dressyr
söndag- uteritt kondition (kondition betyder kindsbanan och mycket galopp)
 
Vi får se om det blir någon terräng-träning snart med, är bra sugen men vill hoppa några språng till innan det är dags.

Ha det gött
/Maddel
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0