i ett

Dagen idag gick verkligen i ett.
Var i stallet kl 10.15 då jag skulle åka med Ophelia till Svenljunga för en tandkoll. Bra var väl det då hon hade flera vassa kanter samt några foderinpackningar. Det tog typ 40 min att fixa allt detta men nu är hon fin i munnen igen. Sen tog det ett tag och många varv runt kliniken innan jag vågade lasta henne och åka tillbaka, stackarn var rätt groggy. 
Var tillbaka i stallet ca kl 13 och hade i princip bestämd mig för att låta Sammy vila. Tog in honom för att han skulle få i sig sina mineraler osv och ändrade mig igen så blev en uteritt ändå, dock inte monster-rundan som var planerat från början utan en som ´bara´ var drygt 8 km. Red till en sjö och där fick han gå i kanten ca 5 min fram och tillbaka så vi kan väl kalla det för vattenträning. 😉
Efteråt hade jag lite ärenden i stan och till slut kom jag hem, efter 9 timmar på vift. Tur jag har semester. 🙃
 
Tog en kvart med promenad runt kliniken innan hon stoppade in tungan igen. 
 
I sjön. Tänkte sen försöka rida in lite längre och se hur grunden är.
 
Ha det
/Maddel
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0