kondition

Idag blev det en långrunda med fokus på kondition med Sammy.
Det blev 15 km varav nästan 6 km galopp. Heja heja. Det var dock nästan så att jag fick ställa in ridningen då jag vred till knä'et när jag gjorde i ordning Sammy. Det gjorde så ont att det ringde i öronen och jag var tvungen att sätta mig då det även började snurra. Efter ca 5 min hade det gått över iaf och jag kunde ge mig ut.
Som vanligt blev det en härlig runda där vi kunde galoppera ostörd på grusvägarna.
När vi kom hem fick Sammy rulla sig i paddocken, detta vär mycket uppskattat! 😃
Jag skulle också ha ridit Ophelia men mitt knä kändes lite så valde att låta henne stå istället. 
 
Såååå skööönt
 
Som jag nämnde innan gillar jag Equilab. 
 
Och skogens konung mötte vi på vägen hem, typ 30 m ifrån varandra var vi.
 
Ha det
/Maddel
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0