skritt-tur och massa promenader

Idag blev det den planerade skritt-turen med Sammy. Var i stallet rätt tidigt för att undvika hettan och det var väldigt skönt.Red även i min dressyr-sadel då jag behöver rida in mig i den med. Fick ju låna Myrans under dressyrkursen då vi var överens att inte ändra för mycket direkt. Hennes sadel var väldigt skön medans min är lite obekvämare men den passar Sammy iaf (både Myran, Lena och en sadelprovare tittade på den) så det är bara att lära sig rida i den.
Ridturen var dock inte den enda motionen jag hade idag- jag gick till stallet och då även hem igen samt att det blev en promenad nu på kvällen med. Sammanlagt gick jag drygt 13 km idag. Heja heja, nu ska kilona bort.
 
Nu är det dags för en sen middag.
Ha det gött
/Maddel
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0