snart dags

Snart kommer bloggen i rullning igen. 1. juli får jag tillbaka Sammy och då tänkte jag börja blogga igen. Mest kommer det bli träningsdagbok-inlägg men även lite annat runt omkring.

En liten update kan ni få redan idag- jag är just nu jourhem åt en liten katt som jag döpte till Puzzel. Hon har samma bakgrundshistoria som Daniska, som har blivit tam och är otroligt kelen!, så jag ska få Puzzel tam för att sedan hitta ett nytt hem åt henne. Även hon är från Djurens Vänner Borås och jag har haft henne i 2 veckor nu. Redan har vi gjort lite framsteg så jag tror att jag snart kan börja peta lite på henne.
Här ligger Daniska (längst upp) och Puzzel på katt-ställningen.

Vi hörs kanske lite innan jag har häst igen.

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0