påtvingad vila

Jahapp, Sammy var varm och svullen i ett bakben i onsdags så han har fått vila från ridningen sedan dess så klart. Svullnaden var i princip borta igår men han var fortfarande varmare i den kotan. Därav ingen klippning heller, det gör jag när jag börjar ridda honom igen. Till råga på allt tappade han skon på den andra bak. Det går bra nu. 😅
Jag har fixat med min tävlingsplanering och även denna vår kommer det bli endast dressyr, utom klubbtävlingar på Tokarp och kanske även på Ubbarp. Just det, en H80 har jag inplanerad, får se om den blir av.
Jag har bytt tillbaka och kommer tävla för UbRK igen. Jag har ju velat fram och tillbaka mellan olika klubbar nu men kom fram till att det känns mer som `min` klubb.
Mer spännande än så här blir det inte idag heller. Jag hoppas att värmen är borta i morgon, tog ledigt från stallet idag så vet ej hur det är idag, isf skrittar jag ut en sväng med Sammy.
Ha det
Sammy sommaren 2014
 
Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser)

Blogg/Hemsida

Din kommentar

Trackback
RSS 2.0